Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Як педагоги опановують і використовують технології дистанційного навчання

 Ділимося досвідом, надихаємо на творчі педагогічні знахідки

Через карантин батьки і діти, вчителі опинились у полоні своїх домівок. Проте одразу почали налагоджувати шляхи тривалої комунікації. Адже зазвичай під час карантину чи загалом працювали переважно з Вайбером: повідомлення для учнів та батьків були стислими, зворотній зв’язок майже не передбачався. Тому міркуючи, як краще організувати освітній процес, педагоги зайнялися розширенням власних знань щодо вже відомих способів  e-learning  та  вивченням електронних ресурсів, які можливо застосувати в матеріально-технічних умовах  конкретного закладу, педагога та учня.

Перший досвід, поради, обмін матеріалами та лінками педагоги закладів освіти району розміщують  на спільному дистанційному методичному майданчику „Тема дня. Простір творчих ідей!”

Як це працює? Щодня висвітлюється актуальна тема, пов’язана з методикою викладання навчальних предметів в сучасних умовах із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Найперше, увага  акцентується на особливостях здійснення освітнього процесу в умовах карантину. Як от, розробка перевірних завдань, які повинні мати дослідницький та проблемний характер, мотивація учнів до виконання запланованих робіт, врахування того, що навчатися в інтернеті набагато важче, ніж в офлайн тощо.

Важливим сьогодні є й те, щоб використовувати не тільки готові ресурси, а створювати й демонструвати власні доробки.

На допомогу педагогам прийшов додаток Сlassroom від Google. Він надає можливість прикріпити презентацію чи відео з поясненням. Також через цей додаток можна дати завдання і слідкувати за ходом його виконання. Педагоги надають учням плани уроків для самостійного опрацювання, які містять теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), лінк на відео для перегляду, творчі завдання за допомогою різноманітних платформ.        

Про можливості використання онлайн-сервісу Kahoot! для створення вікторин, дидактичних ігор та тестів у початкових класах підготувала вебінар Янковська І., учитель початкових класів Стужицької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

Педагоги активніше  почали користатися можливостями віртуальної дошки  Padlet. Свої розробки  з використанням зазначеного ресурсу представили учителі фізики Великоберезнянської гімназії Логойда Р. та Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Баленко Т., учитель зарубіжної літератури Великоберезнянської гімназії Ладані О. та учитель історії Великоберезнянської гімназії Савко О.

Вчителька математики  Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кевер О. створила YouTube канал з підготовки учнів до ЗНО.

Про те як ужитковий експеримент створює підґрунтя для реалізації міжпредметних зв’язків з фізикою, біологією, основами здоров’я, виховує культуру споживання, спонукає аналізувати й перевіряти інформацію, наявну на товарних етикетках чи у рекламних проєктах, представила Дзямба Н., учитель хімії та біології Розтоцько-Пастільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

Як використовувати QR-коди у навчанні – ділилася досвідом Ружан В., учитель історії  Костринського ліцею.

Про можливості сервісу ZOOM та спроби його застосування висвітлювала Мойсюк І.І., учитель математики та інформатики Жорнавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів. 

Різноманітні освітні матеріали дозволяє створювати сервіс ThingLink. Творчими ідеями щодо використання цього контенту поділилася Ревта Л., учитель математики Чорноголівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Вчителі важливі. В умовах віддаленої комунікації, онлайн-навчання ще більш увиразнилася роль Слова вчителя. Наразі, наша мобільність та  творчі зусилля  багато важать, щоб побудувати правильну та ефективну роботу з учнями та батьками на період карантину. 

 



« повернутися до списку новин