Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Тема дня: до вашої уваги власноруч виготовлений пристрій Дубінчак В.І., учителем фізики Ставненської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Пристрій своїми руками для перевірки провідності розчинів!

   Ейнштейн «Істина - це те, що витримує перевірку дослідом»

Сьогодні всі заклади освіти працюють віддалено й перед вчителями постала нова проблема: як організувати навчальні проєкти, передбачені програмами, віддалено? Як вдало реалізувати ідеї STEM-навчання? Ми хочемо допомогти вам, а тому пропонуємо матеріали з досвіду учителя фізики із затосуванням STEM-підходу. 

Це один із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти в системі навчання STEM. STEM-підходи до навчання передбачають поступове нарощення самостійної діяльності учнів:

  • у 1-5 класах стимулювання учнів до проведення пошукової роботи під керівництвом вчителя;
  • у 6-8 класах спроби проведення дослідницьких робіт на основі навчального матеріалу з програми (виконати всі етапи наукового дослідження і самостійно отримати новий для них факт);
  • у 8-9 класах самостійне дослідження теми, що виходить за межі програмного матеріалу. Учні працюють самостійно і лише інколи радяться з вчителем.

Результат:  написання і захист роботи на МАН, участь у творчих конкурсах і фестивалях; у  9-11 класах наукове дослідження за обраною темою, досягнення практичного результату.

         Переваги STEM-освіти:

  •  за STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб і помилок;
  • STEM-освіта – це творчий простір світогляду дитини, де вона не тільки реалізовує свої потреби, а й готується до дорослого життя у соціумі, роблячи усвідомлений вибір майбутньої професійної діяльності;
  • за STEM, дитина отримує набагато більше автономності. На процес навчання набагато менше впливають стосунки, що склалися між учнем та вчителем, що дає можливість більш об’єктивно оцінювати прогрес. За рахунок такої автономності, дитина вчиться бути самостійною, приймати власні рішення та брати за них відповідальність;
  • уроки за STEM-технологією дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал. Але і закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань.

         STEM-освіта – це:

  • освіта, яка закладає інтерес до дослідницької діяльності та готує дітей до життя у технологічно розвиненому житті;
  • урок, побудований на реалізації конкретного проекту, застосуванні науково-технічних знань у реальному житті;
  • набуття знань через гру та конструювання пристроїв і механізмів;
  • не запам’ятовування фактів, а розуміння і формування практичних навичок і умінь;
  • підготовка майбутніх фахівців у галузі високих технологій і комунікацій; основа економічного та інноваційного розвитку країни.

        Сьогодні, в рубриі "Тема дня"  матеріали   Дубінчак В.І., учителя фізики Ставненської ЗОШ І-ІІІ ступенів. До вашої уваги власноруч виготовлений пристрій до вивчення теми «Струм в електролітах»  (8 клас).

Матеріали доступні Google Сlassroom. Код доступу в Google Сlassroom hztjhi6

 



« повернутися до списку новин