Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Сучасні виклики щодо ефективного викладання математики: з досвіду роботи впровадження технології розвитку критичного мислення

Знання, але не просто інформація,  а швидко змінювана, динамічна, різноманітна, яку треба вміти знайти, відсіяти від непотрібної, перевести у досвід власної діяльності...

Саме такий постулат було використано під час проведення засідання районного методичного об'єднання учителів математики 27 березня 2019 року, адже завдання педагогів полягає в тому, щоб трансформуватися до новітніх викликів в освіті. У фокусі уваги - питання та проблеми забезпечення ефективного викладання математики.

Про дієві методи критичного мислення, основні складові технології розвитку критичного мислення, про запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення доступно та змістовно ознайомила учасників семінару методист методичного кабінету С.Л.Сег. Запропоновані нею форми роботи допомогли вчителям сформувати розуміння основ теорії Таксономії Блума та реальні механізми впровадження даної технології. Учителі долучилися до практичної частини семінару. Члени фокус-групи Ріпич А.А., Циганин О.І., Шоляк О.М. підготували майстер-класи „Як правильно проводити уроки, щоб в учнів розвивалось критичне мислення”. Педагоги продемонстрували уміння використовувати методи та прийоми ТРКМ, розуміння того, який метод оптимальний, виходячи із цілей і завдань уроку.

Також учасники семінару відкрили для себе нові можливості девайсів у навчальному процесі. Так, на прикладі мобільних додатків Kahoot! учитель О.М. Шоляк показала, як сучасні технології сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках математики.

Щодо використання «хмарних технологій», організації дистанційного навчання учнів, використання мережевого (локального і глобального) простору на уроках математики поділилася з учасниками семінару голова методичного об’єднання вчителів математики І.І. Пінцак.

Під час підведення підсумків було визначено високий методичний рівень проведення майстер-класу. Педагоги дійшли висновку про ефективність впровадження критичного мислення у освітній процес. Корисна інформація допомогла вчителям з’ясувати, що навчання можна значно удосконалити за рахунок використання не тільки традиційних засобів, унаочнення, обчислення, а й нових інформаційних технологій.



« повернутися до списку новин