Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Тема дня: як ефективно навчати хімії та біології онлайн? Відповідає Дзямба Н.В., учитель хімії та біології Розтоцько-Пастільської ЗОШ І-ІІ ступенів

Інтерактивні аркуші на уроках хімії та біології в умовах дистанційного навчання

Сервіси в яких можна створювати інтерактивні аркуші Wizer me, Liveworksheets, Google forms та інші.

Wizer.me дуже цікавий сервіс, яскравий, але тут є невеличкий мінус – потрібна реєстрація учнів. Сервіс під час карантину безкоштовний, але в цілому він платний. Є різні типи завдань: тести, таблиці, сортування, можна вбудовувати додаток картинку. Хімія пов’язана із написанням завдань і формул, а на комп’ютері це не завжди зручно робити, тому діти можуть виконати відкриті завдання в зошиті, додати фото. Сервіс дає можливість перевірки всіх завдань крім відкритих. Великий плюс цього сервісу полягає в тому, що можна використовувати аркуші створені колегами. Можна редагувати, змінювати завдання, зовнішній вигляд. З «Wizer.me» я ще не цілком знайома, тому хочу зупинитися на сервісі «Liveworksheets».

Часто учні не опрацьовують матеріал, а відразу переходять до виконання завдань. Тому інтерактивні робочі аркуші актуальні, бо дають змогу покроково опрацювати матеріал і виконати завдання. На сьогоднішній день перевага цього конструктора в тому, що він максимально наближений до друкованого листка. Всім нашим старим тестовим матеріалам можна дати нове життя з «Liveworksheets». Сама назва сервісу «інтерактивний робочий листок» говорить сам за себе. Для створення ІРЛ ви можете використати свої записи в редакторі «Microsofr Word Office», а також в форматі PDF або зображення JPEG.

Якщо з якихось причин «Lifeworksheets» або «Wizer.me» не підходять вам через англомовний інтерфейс, на жаль недостаток, бо більшість з нас не володіє іноземною мовою – то раджу використовувати «Google Forms». «Google Forms» це для нас не новина, але тут потрібен Google аккаунт учня, доступ за посиланням вбудовую на наш блог або у групу.  В «Google Forms» вбудовуються в ІРЛ також різні завдання, малюнки, відео. Зрозуміло, що використовується і автоматичне оцінювання. Цей тип робочого аркуша можна використати для дітей 5-9 класів. Щоб це для них було простіше в виконанні, я стараюсь створювати завдання не дуже важкі. Якщо вбудовую задачу, то учні можуть розвязати в зошит і сфотографувати для перевірки. Приклад и в Google Classroom.

Сьогодні, про потенціал цифрових технологій міркує та ділиться досвідом Дзямба Н.В., учитель хімії та біології Розтоцько-Пастільської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Матеріали доступні Google Сlassroom. Код доступу в Google Сlassroom hztjhi6

 

 



« повернутися до списку новин