Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Тема дня: ціннісні підходи педагогіки партнерства через ефективну педагогічну взаємодію в умовах дистанційного навчання. Досвідом ділиться Кушнір Іван Васильович, учитель трудового навчання Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Проєкт з трудового навчання: "Виготовлення рухомої іграшки"

Щоб учні та батьки працювали ефективно в умовах дистанційного навчання, учителю надважливо пам'ятати, що психологічна рівновага, позитивне ставлення та індивідуальний підхід є значно важливішими, ніж оцінювання і повне виконання програми. Навчальний предмет «Трудове навчання/Технології», за правильної роботи з боку вчителя, неодмінно допоможе організувати дозвілля у родинах, підтримувати затишок у домі, щодня отримувати позитивні емоції від виконання звичних справ. 

Сьогодні у темі дня ми звернемо увагу на ціннісному підході педагогіки  партнерства через ефективну педагогічну взаємодію в умовах дистанційного навчання на уроках трудового навчання. 

На перехресті творчої взаємодії завжди приховані потенційні можливості й кожна дія, взаємодія, вчинок, способи поведінки здатні змінювати реальність, народжувати майбутнє. Така форма зв'язку  чи не найкраще розкриває можливості навчального предмета "Трудове навчання", стимулює виробництво власної думки в учнів, сприяє інтелектуальному засвоєнню нової інформації та оволодінню новими способами навчальних дій, спонукає їх до активності, сприяє розвитку їх мислення та спрямуванню до діяльнісно-креативного типу взаємодії.

Важливо розуміти про необхідність організації ефективної педагогічної творчої взаємодії в умовах застосування технологій дистанційного навчання із використанням проєктної діяльності. Досвідом ділиться Кушнір І.В., учитель трудовго навчання Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів та презентує проєкт "Виготовлення рухомої іграшки".

Матеріали доступні Google Сlassroom. Код доступу в Google Сlassroom hztjhi6

 



« повернутися до списку новин