Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Методичний інтенсив альтернативного вирішення конфліктів

25 вересня 2019 року відбувся тренінг „Конфлікт та порозуміння: медіаційна компетентність професійної діяльності педагогів”.

Створення мирного середовища як умови встановлення демократичних цінностей є орієнтиром для розбудови держави. Враховуючи сучасний етап соціокультурного розвитку України, необхідно констатувати зміну уявлень про шляхи вирішення конфліктів.

Надзвичайно гостро проблема мирного врегулювання конфліктів виділяється в аспекті реформування системи освіти. Тому забезпечення дотримання загальнолюдських прав; формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками; створення атмосфери безпеки в дитячому та молодіжному колективі, забезпечення процесу конструктивної комунікації з оточуючими актуалізує питання побудови безпечного, мирного освітнього простору, який передбачає впровадження в систему освіти технології вирішення конфліктів шляхом співробітництва. Важливими кроками в цьому напрямку є методичний супровід діяльності виховників та працівників психологічної служби району, які забезпечують цілісне формування у здобувачів освіти здатності протистояти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, розуміння поняття „мир”, усвідомлення власної значущості у миробудуванні, усвідомлення конфлікту як важливої та невід’ємної частини життя, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті.

25 вересня 2019 року методист відділу освіти, практичний психолог Плакош М.І., провела тренінг з проблеми „Конфлікт та порозуміння: медіаційна компетентність професійної діяльності педагогів”. Під час заняття учасники отримали базові знання з конфліктології, миробудування та медіації, ознайомилися з сучасними інструментами вирішення конфліктів між різними типами конфліктуючих, що базуються на врахуванні інтересів сторін, сформували розуміння важливості участі всіх сторін у розв’язанні конфліктів та миробудуванні.

У підсумковій частині тренерка наголосила на тому, що педагогічний працівник повинен  постійно підвищувати свій професійний рівень з відновних практик та миробудування й  ставитися до людей чесно, не дискримінуючи їх за будь-якими ознаками, демонструючи повагу.  Педагоги отримали методичний кейс для використання у роботі із педагогами та здобувачами освіти.



« повернутися до списку новин