Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Тема дня: доповнена реальність на уроках біології! Досвідом ділиться Корда М.Ю.. учитель Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Використання доповненої реальності на уроках біології

Щоб розпочати висвітлення теми, спробуємо відповісти на питання: Що таке реальність? Наприклад, коли ви спите і бачите сни – це реальність чи ні? А те, що ви бачите в кіно? А коли граєте в ігри на комп'ютері?

Тобто реальність – це все те, що може відбутися з нами насправді в свідомому стані. А ви бажали колись змінити реальність чи доповнити її

У наш час спроби змінити чи доповнити реальність є доволі поширеними й для цього можна використовувати різноманітні технічні засоби. Дуже доцільно використовувати доповнену реальність на уроках біології, адже це допомагає візуалізувати речі, які важко уявити двохвимірними.

Учні матимуть змогу розглянути сучасні приклади використання технології, що дозволить їм краще засвоїти матеріал та зацікавити у подальшому вивченні предмету. Під час уроку учням дозволяється використовувати власні смартфони, але важливо, щоб вони заздалегідь завантажили відповідні додатки, а вчитель підготував роздруковані "маркери" - спеціальні зображення для практичної роботи.

Матеріали, необхідні для проведення уроку:

  • Проектор для демонстрації відео та слайдів;
  • Класна дошка, крейда або маркери;
  • Смартфони на платформі Android чи iOS із додатками;
  • Додатки Futurio,Quiver-3D Coloring App: AppStoreGoogle Play
  • Роздрукований А4-маркер для практичної роботи.

Сьогодні в темі дня досвідом ділиться Корда М.Ю., учитель біології Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.  Деталі у GoogleClassroom.

Матеріали доступні Google Сlassroom. Код доступу в Google Сlassroom hztjhi6



« повернутися до списку новин