Дистанційний майданчик для навчання вчителів
З 30 березня 2020 року команда методичного кабінету готує щоденні публікації в рубриці «Тема дня» на сайті відділу освіти!
Як це працює?
Кожен день ми висвітлюємо актуальну тему, пов’язану з методикою викладання та технологізацією освітнього процесу. Ймовірно, після вимушеного карантину все частіше у традиційне навчання будуть додаватися елементи дистанційного. Тож доцільно разом з учнями вчитися працювати по-новому.
Ресурс передбачає зворотній зв’язок: запитання, пропозиції, родзинки з досвіду роботи педагогів. Тема дня – це простір для творчих ідей наших педагогів! Це все, що вам необхідно для натхнення! Детальніше ТУТ
Ось перелік тем, які публікувалися. Нагадуємо матеріали доступні в Google Classroom. Код доступу hztj
№ |
Тема дня |
Укладач матеріалів |
1 |
Методика використання використання інтерактивної дошки Padlet |
Приклади уроків з історії, правознавства, курсу "Громадянська освіта" (Савко О.В., учитель Великоберезнянської гімназії), фізики (Логойда Р.П., учитель Великоберезнянської гімназії; Баленко Т.С., учитель Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів), зарубіжної літератури (Ладані О. В., учитель Великоберезнянської гімназії) |
2 |
Про можливості використання онлайн-сервісу Kahoot! Для створення вікторин, дидактичних ігор та тестів у початкових класах |
Янковська І.І., учитель початкових класів Стужицької ЗОШ І-ІІ ступенів |
3 |
Сервіс ThingLink: можливості для освітньої діяльності учителя математики |
Ревта Л.С., учитель математики та інформатики Чорноголівської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
4 |
Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні |
Дзямба Н.В., учитель хімії та біології Розтоцько-Пастільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів |
5 |
Про дистанційне навчання без дистанції: використання сервісу ZOOM для проведення відеоуроків |
Мойсюк І.І., учитель математики та інформатики Жорнавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів. |
6 |
Тренди освіти: як використовувати QR-коди у навчанні |
Ружан В.О., учителя історії Костринського ліцею.
|
7 |
Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні_Ч2 |
Дзямба Н.В., учитель хімії та біології Розтоцько-Пастільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів |
8 |
YouTube у навчанні |
Кевер О.В., учитель математики Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, |
9 |
Як платформа Classtime допомагає на уроках провести опитування? |
Вагулич І. В., учитель хімії Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
10 |
Писанка своїми руками: майстер-класи з писанкарства |
Готра В. Ю., учитель музичного мистецтва Забрідської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Венцель Н. Ю., учитель трудового навчання Розтоцько-Пастільської ЗОШ І-ІІ ступенів |
11 |
Онлайн-навчання з mozaBook |
Решетовська С.М., учитель біології Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
12 |
Помічник у роботі вчителя: декілька цікавих способів для організації навчального тестування з математики |
Ріпич А.А., учитель математики Великоберезнянської гімназії |
13 |
Ви запитуєте – ми відповідаємо: як почати роботу з веб-сайтом у сервісі Google? |
Качмар І.І., учитель хімії та інформатики Костринського ліцею |
14 |
Особливості використання інструменту для оцінки роботи класу в режимі реального часу ClassDojo та методика його застосування |
Баленко Т.С., учитель фізики та інформатики Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. |
15 |
Місія здійснена: навчаємо дітей вдома |
Чума Н.В., практичний психолог Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
16 |
GIOS – онлайн платформа з вивчення математики |
Пінцак І.І., учитель математики та інформатики Великоберезнянської гімназії |
17 |
Використання AR технологій на уроках географії |
Приступою Р.М., учителем географії Костринського ліцею |
18 |
Microsoft Sway – презентації онлайн |
Ладані О.В., учитель зарубіжної літератури Великоберезнянської гімназії |
19 |
Дистанційне навчання з хореографії можливе! Головне – самоорганізація! |
Лабанич В.І., учитель хореографії Костринського ліцею |