Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Корисні матеріали та поради для навчання на шостому тижні 2-го класу НУШ

За матеріалами освітнього проєкту На урок

Невже настав шостий тиждень другого навчального року школярів? Час летить так швидко, а дітям ще хочеться показати так багато цікавого! 

Цього тижня учні продовжать досліджувати світ текстів, дізнаючись нове та закріплюючи пройдене. За допомогою цікавої математики згадають лічбу, креативно перевірять її правильність та дізнаються щось новеньке про себе.

Комплекс вправ «Подорожуємо з посіпаками»

Оголосіть, що сьогодні діти подорожуватимуть світом героїв мультфільму. Запитайте, чи бачили школярі мультфільм «Посіпаки/Міньйони» та яке враження у них склалося після перегляду.

Підготуйте твори про улюблених дитячих героїв мультфільмів: текст-розповідь та текст-опис. На основі творів виконайте декілька цікавих завдань.

Текст №1

Якось українські посіпаки захотіли знайти собі нового злодіяку-наставника. Відправилися вони у подорож на зимові свята. Малеча святкувала у Карпатах так гучно, що розбудила ведмедів, які давно лягли у зимову сплячку. По дорозі додому вони побачили школу, де зустріли Стаску-розбишаку. Стаска тим часом намагалася знайти загублену стрічку для волосся та замалювати двійку в щоденнику. Міньйони зрозуміли, що їхня пригода завершена. Вони знайшли того, кого шукали: головну лиходійку планети.

Завдання до тексту №1:

  • виявити ознаки тексту-розповіді;
  • спробувати переставити місцями речення та утворити новий текст;
  • виділити зачин, основну частину та кінцівку;
  • обговорити, чи можна на основі прочитаного дізнатись про зовнішність посіпак та Стаски.

Текст №2

Посіпаки – герої однойменних мультфільмів та маленькі жовті істоти, які люблять одягати джинсові робочі комбінезони синього кольору та носити захисні окуляри. Малеча буває одноока та двоока, розуміє людську мову, але говорить виключно своєю. Якщо ви почуєте голосне «Банана!» – знайте, це вони. Мета життя кожного мінйона – служити найвизначнішому лиходію планети. 

Завдання до тексту №2:

  • виявити ознаки тексту-опису;
  • спробувати переставити місцями речення
  • роздрукувати текст та позначити букви ?, закреслити літери И, підкреслити всі букви О.

Завдання №3 

Запропонуйте дітям переглянути ілюстрації та визначити, яке із зображень підходить до тексту №1 (шосте), а яке до тексту №2 (четверте). Обговоріть із учнями, чому не підходять інші зображення, та чи можуть ілюстрації замінити самі твори.

Завдання №4 

Розкажіть учням про театр та про те, наскільки він важливий. Запропонуйте виконати інсценізацію тексту-розповіді №1, за бажанням із музичним супроводом. Можна вигадати власні репліки або поекспериментувати та зіграти виставу беззвучно, застосовуючи тільки репліки «Банана» і «Папайя», але не забуваючи про основний сценарій.

Гра «Допоможіть курчаті»

Нагадайте школярам ознаки тексту-розповіді та тексту-опису. Запропонуйте обвести відповідним кольором ознаки та з’єднати з типом тексту. Наприклад, ознаки тексту-розповіді обводити синім, а ознаки тексту-опису – червоним.

Математична гра «Веселі крапки»

Як відомо, інтерактивні методи навчання наразі є одними з найдієвіших, а серед них візуальні засоби – найпоширеніші. Використання візуальних матеріалів у процесі навчання сприяє кращому закріпленню інформації.

Нагадайте другокласникам, що для закріплення будь-яких знань потрібне постійне повторення. Особливо важливе воно для такої науки як математика. Роздрукуйте зображення та запропонуйте школярам послідовно поєднати крапки. Зображення, яке вийшло, діти зможуть розфарбувати.

Тест «Ворожіння-забава»

Поясніть дітям, що математика – не тільки цифри та нудні розрахунки. Математика вчить нас узагальнювати інформацію та розвивати гнучкість мислення. А ще вона здатна допомогти краще пізнати себе та інших!

Деякі стародавні вчені, у тому числі Піфагор, вірили, що характер людини залежить від чисел, особливо від дати народження. Запропонуйте школярам пройти тест, за допомогою якого вони дізнаються своє щасливе число і, можливо, почують про себе щось нове.

Для цього потрібно:

  1. написати дату свого народження за вказаною схемою. Наприклад, перше вересня 2019 року: 
    01.09.2019;
  2. далі необхідно додати складові цифри дати:
    0+1+0+9+2+0+1+9 = 22;
  3. якщо отримали число більше за 9, розкладаємо далі: 
    22 = 2+2 = 4.

Тож хочете дізнатись яка ви людина? Перегляньте результати.

1 – Вашій неприборкуваній енергії та жазі до свободи можна позаздрити! Люди, які мають цю щасливу цифру, можуть похвалитись харизмою, стійкістю духу та лідерським розумом. Ви легко стаєте душею компанії та завойовуєте симпатії. Існує ймовірність, щовам  властива завищена самооцінка, тож треба завжди пам’ятати, що всі люди на землі рівні та заслуговують на любов. 

2 – Ви емоційна, м’яка та чутлива людина, яка діє чесно та вдумливо, уникаючи конфліктів. Вам близька духовність та любов до дітей. Сім'я та друзі вас цінують, натомість ви завжди раді прийти їм на допомогу. До того ж, вам легше пристосуватись до зовнішніх обставин, аніж самим змінювати щось. 

3 – Ви талановита і дотепна людина. Гострий розум та ентузіазм штовхають вас до вибору нестандартної професії. У всьому ви бачите у першу чергу позитивну сторону. У вас багато енергії, яку ви використовуєте, щоб допомагати оточенню.

4 – Згідно з працями Піфагора, люди, які народилися під цією цифрою, цілеспрямовані, винахідливі, оригінальні та знають, як себе захистити. Також це число називають «числом бунтарів», оскільки ви часто берете на себе відповідальність та змінюєте те, що, на вашу думку, не доведе до добра.

5 – Цифра гордих, незалежних та амбітних людей, які часто самостійні у прийнятті рішень та впевнені у їх правильності. Ви любите подорожі, вивчення нового, експерименти із зовнішністю та одягом. 

6 – Ви чесна та надійна людина з розвиненими комунікативними навичками, яка вміє швидко вибудовувати стосунки та вирішувати конфлікти. Люди, які мають це щасливе число, часто є холериками. Ви – сильна особистість, проте для вас характерні дратівливість та емоційність.

7 – Виходячи з трактувань цифрових значень Піфагора, власники такої цифри є напрочуд різносторонніми та цікаві тим, що за бажанням здатні опанувати всі сфери занять. Ви любите роздумувати над тим, як влаштоване життя, проте вам буває складно вибудовувати стосунки з іншими, оскільки ви думаєте «головою», а не «серцем».

8 – Ви творча людина з багатою уявою. Представників цієї цифри часто навіть називають «філософами», тому що вони вміють знаходити високе у буденному. Говорять, що «філософи» прагнуть знайти кілька хороших друзів, але активне громадське життя – не для них.

9 – Люди, які народжені під цією щасливою цифрою, відповідальні та можуть похвалитись аналітичним розумом, діловитістю та лідерськими якостями. Ви працьовиті та любите організовувати людей. Для вас характерна цілеспрямованість та об’єктивність, оскільки ваш принцип – «кожному по заслугах».

Вправа «Мальовнича математика»

Математику називають «царицею наук» не тільки тому, що без неї сучасне життя здається неможливим. А ще й тому, що іноді життя без неї просто нецікаве! 

Запропонуйте дітям відпочити та одночасно виконати математичні дії. Відповідно до отриманих розрахунків, потрібно розфарбувати фрагменти. Для того, щоб у результаті отримати гарно розфарбовану ілюстрацію, треба переконатись, що число відповідає кольоровій підказці. Якщо кольорової підказки немає, учителю потрібно створити її самостійно або запропонувати дітям обрати будь-який колір.

Корисні матеріали для шостого тижня навчання другого класу НУШ із Бібліотеки «На Урок»

Тема: Вивчення нового типу тексту. Текст-опис 
Автор: Федіна Маргарита Сергіївна 
Про матеріал: Доробка містить комплекс вправ для повторення пройденого матеріалу по темі «Текст», презентує цікаві методи вивчення типів тексту та закріплює пройдений матеріал


Тема: Дидактичні матеріали до теми «Текст»
Автор: Гоцуляк Тетяна Іванівна 
Про матеріал: Розробка стане у пригоді вчителям, оскільки формує вміння аналізувати структуру тексту, навчає складати текст, систематизувати і узагальнити знання про текст. А також допомагає формувати ключові компетентності: вміння співпрацювати в парі, виконувати завдання й оцінювати свою роботу


Тема: Тренажер-розмальовка «Нумерація чисел від 21 до 100»
Автор: Погрібна Алла Миколаївна
Про матеріал: Розробка стане у пригоді вчителю під час роботи протягом шостого навчального тижня у другому класі НУШ. Презентація містить креативну багатозадачну вправу, яка допоможе дітям виконувати різноманітні математичні дії.


Тема: Досліджуємо групи об’єктів зі спільною ознакою
Автор: Тимчук Вікторія Юріївна 
Про матеріал: За допомогою цікавих вправ та гри діти повторять тему «Об’єднання предметів у групи за спільною ознакою».



« повернутися до списку новин