Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Приклади цікавих та корисних активностей до 12-го тижня у 2-му класі НУШ

За матеріалами освітнього проєкту На урок

От і розпочався новий навчальний тиждень, тож ми підготували для учнів завдання з української мови та математики. Дібрані вправи допоможуть дітям більше дізнатися про безпечне користування інтернетом, про тварин на різних континентах планети Земля та інші цікаві речі, які сприяють всесторонньому розвитку учнів.  

«Безпека дітей в Інтернеті»

Перегляньте разом із дітьми ролик про безпеку в інтернеті та попросіть їх відповісти на такі запитання:

  1. Чим можна займатись у соцмережах?
  2. Які є правила користування інтернетом? І що буде, якщо порушувати їх?
  3. Які правила доводилося порушувати вам? Які це мало наслідки? 
  4. Чому не варто додавати у друзі незнайомців?
  5. Чому варто слідкувати за кількістю часу, що ви витрачаєте на інтернет?
  6. Продовжіть речення: якби я контролював/-ла свій час в інтернеті, я б...

У відео зустрічалися такі слова: людьми, зареєструватись, поїдеш, злочинці, репутація, срібло, малюнок, кульки, моралі, пам’ятай, життя. Попросіть дітей записати їх та порахувати кількість букв і звуків у кожному слові.

«Зачарована»

Запропонуйте учням назвати якомога більше правил безпечного користування інтернетом, а щоб працювати було простіше та веселіше, роздрукуйте, або виведіть на екран за допомогою проектора наступне зображення.

«Одного разу принцеса потрапила у полон мережі інтернет. Щоразу, коли принц кликав дівчину на зустріч, вона не йшла, бо її загіпнотизувала веб-павутина. Хлопець зрозумів, що його супротивник надто сильний, тож йому потрібна ваша допомога. Діти, спробуймо зняти чари та врятувати принцесу? Для цього потрібно назвати правила безпечного користування мережею інтернет. Чим більше правил ви назвете, тим більше шансів, що знімемо чари – і кохані зустрінуться.» 

Далі можна запропонувати дітям скласти по 4 речення: розповідне, питальне, окличне та спонукальне, які можна використати у смс принцесі. Нехай учні за допомогою цих речень повідомлять їй, яку небезпеку несе інтернет. 

Наприклад: Я подивився ролик про небезпеку в інтернеті. Ти знала, що в ньому не можна повідомляти свої особисті дані? Цією інформацією можуть скористатися зловмисники! Не роби цього, бо наслідки можуть бути непоправними. 

«Поцілунок» Густав Клімт

Спершу попросіть дітей виписати слова, представлені на зображенні, у 2 колонки: однозначні та багатозначні. Учні мають обгрунтувати, чому те чи інше слово записали в одну із колонок. 

Тепер запропонуйте дітям уважно роздивитися картину і поставте наступні запитання класу:

Чи знаєте ви цю картину?
Що у ній привертає вашу увагу найбільше? 
Розкажіть дітям цікаві відомості про картину «Поцілунок» Густава Клімта:

«Густав Клімт – відомий австрійський художник. Картина, яку ви бачите, називається «Поцілунок». Цікаво знати, що цей шедевр придбали ще до повного завершення написання. Полотнище Густав прикрасив тонким аркушем із золота, після чого створив образи на ньому олійною фарбою. Такий підхід до малювання зробив стиль художника унікальним. У 2003 році Австрія випустила пам’ятну монету номіналом у 100 євро, де з одного боку було зображення картини, а з іншого – портрет Клімта». 

Тваринний світ

Запропонуйте дітям уважно розглянути карту Землі та дати відповіді на запитання.

  1. Скільки континентів на планеті Земля? Які саме?
  2. Скільки тваринок зображено на кожному з континентів? Назвіть цих тварин.
  3. Які океани зображено і скільки їх на карті?
  4. Порахуйте тваринок, що зображені коричневим кольором. А скільки тварин зображено блакитним кольором?
  5. Які цікаві факти ви знаєте про якусь із зображених тварин? 
  6. Яких із тварин на малюнку ви бачили на власні очі? 

Можете підготувати невелику добірку цікавих фактів про тварин, які представлені на карті.

Помандруймо?

Попросіть дітей розв’язати пропоновані задачі. Малюнок допоможе краще уявити котика-мандрівника, що пожвавить бажання дітей виконати завдання. 

• Котик Мурчик вирішив подорожувати. За три дні він подолав 25 кілометрів. За перший день кіт пройшов на 2 км більше, ніж за третій, а за другий день він пройшов на 3 км менше, ніж за перший. Скільки кілометрів пройшов мандрівник за кожний із трьох днів.

• Через якийсь час Мурчик вирішив полетіти літаком до Харкова. Загалом він летів 1 год 20 хв, а назад повертався 80 хвилин. Як так може бути? (Можна запропонувати дітям вирішити й інші завдання. Наприклад, порівняти відстані між різними містами в Україні, Італії тощо).

Підводний світ

Розгляньте разом із дітьми зображення. Запитайте, чи знають учні героїв на картинці? Далі можна заохотити другокласників, щоб вони виконали завдання, наприклад: «Уявляєте? До нас сьогодні завітала рибка Немо та його друзі. Доки вони плавали в океані, знайшли чимало прикладів, які потрібно вам вирішити».

Корисні матеріали для десятого тижня навчання 

2 класу НУШ із Бібліотеки «На Урок»

Тема: Урок «Оповідання. Заголовок. Передбачення за заголовком. «Моя бабуся - супергероїня» (за М. фон Лон)
Автор: Колошкіна Ольга
Про матеріал: Під час заняття діти відпрацюють навички читання з передбаченням, а також виразного читання вголос.


Тема: Урок з теми «Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями»
Автор: Оніщенко Ірина Валентинівна
Про матеріал: Конспект уроку з предмету «Українська мова» за темою «Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями» розроблено відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), створеної під керівництвом О.Я. Савченко.


Тема: Заготовки для самостійної роботи (додавання чисел до 9, 8, 7, 6 з переходом через десяток)
Автор: Лобач Юлія Іванівна
Про матеріал: Яскраві заготовки для проведення самостійної роботи під час вивчення тем «Додавання до 9, 8, 7, 6 чисел з переходом через десяток». Квадрати-підказки допоможуть учням пригадати набуті знання, послідовність роботи і виконати додавання.


Тема: Подорожуємо країною: спостерігаємо, міркуємо, лічимо.
Автор: Бурятинська Тетяна Миколаївна 
Про матеріал: На уроці буде закріплено обчислювальні навички додавання і віднімання чисел у межах 20, а також удосконалено вміння учнів виконувати додавання та віднімання різними способами; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, математичну мову; пробуджувати інтерес до предмета через гру, логічні завдання; виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища.



« повернутися до списку новин