Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Освітнє середовище як умова і засіб різнобічного розвитку дітей

З досвіду роботи закладу дошкільної освіти №2 смт Великий Березний

Одна з пріоритетних ролей вихователя дошкільного закладу  полягає в тому, щоб, використовуючи предметно-просторове середовище і його засоби, допомогти дитині  знайти і розвивати притаманні їй здібності і нахили,навчитися комуні кувати і взаємодіяти з навколишнім світом.

Педагогічні працівники   закладу постійно дбають про організацію розвивального простору у вікових групах – головної умови реалізації завдань програми та надання якісної дошкільної освіти. В організації розвивального середовища особливе місце посідає формування у дитини позитивної самооцінки, усвідомлення самозначущості серед людей – однолітків і дорослих.

Створення різноманітного предметно-ігрового розвивального середовища в групах дозволяє забезпечити психолого-педагогічні умови повноцінного і різнобічного розвитку дітей, виховання їх ініціативності та творчості. У Великоберезнянському ЗДО №2 створені належні умови для виховання і навчання дітей в умовах впровадження концепції Нової української школи. У всіх вікових групах є загальне ігрове середовище, до складу якого входять розвивальні осередки: набори корпусних дитячих меблів; шафи для іграшок сенсорних, моторних, спортивно-моторних, технічних, образних, іграшок-тварин, музичних тощо; килим для будівельно-конструктивних ігор;  куточок самостійної художньої діяльності; столики для настільно-друкованих ігор; атрибути для сюжетно-рольових ігор; куточок розвивального навчання (креативний) та інші тематичні куточки, що зацікавлюють дітей і підказують зміст їхньої діяльності тощо.

Функціонування музейного осередку „Бабусина світлиця” дає можливість вихователям закладу проводити екскурсії та заняття, використовувати представлені матеріали та експонати для бесід, ігор та самосійної діяльності.

Протягом 2018/2019 навчального року у закладі здійснювалося впровадження таких технологій і методик: „Використання нетрадиційних технік малювання як розвиток дитячої творчості” (Молнар М.А.), „Гра на дитячих музичних інструментах” (Чаварга Н.В.), „Масаж та самомасаж” (Гриб Т.І.), „Використання розвиваючої книги „Рахунок”, ігри з прищіпками, ігри-шнурівки (Ушакова Т.І.), круги Луллія,  дидактичні ігри „Графосмужки Весна”, „Чарівна долоня”, коректурні таблиці „Рослинний світ”, „Пори року”, мнемотаблиці  до творів  В.Сухомлинського, мнемотехнічі ігри, дидактичні ігри для пізнавального розвитку (Яцько О.М.), ігри для розвитку будівельно-конструкторських навичок, ігри для логіко-математичного розвитку, використання нестандартного обладнання для занять з фізкультури (Молнар М.А.).

Педагогічний колектив закладу налаштований працювати, вдосконалюючи свою педагогічну майстерність, методичне забезпечення та психологічний супровід навчально-виховного процесу.



« повернутися до списку новин