Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Засідання педагогічної ради  "STEM-освіта шлях у майбутнє: від теорії до практики"

Що  таке STEM? Чому саме STEM? Чим STEM відрізняється від звичайної школи?

Саме ці питання обговорювалися на засіданні педагогічної ради Костринського ліцею, яке відбулося 30 січня 2019 року. Метою засідання було: поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, обмін досвідом з їх використання, обґрунтування доцільності впровадження STEM-освіти в освітній процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Крив’яник О.В. розпочала засідання з обговорення актуальних проблем щодо впровадження STEM-освіти в освітній процес та запропонувала кілька прикладів, які можна використовувати на уроках і таким чином дати можливість дітям самостійно знайти шляхи вирішення проблеми, застосувавши наявні знання, здійснивши експеримент і, можливо, зробивши помилки. Ольга Василівна запропонувала педагогам самим стати дослідниками та зануритися у цікавий світ експериментів.

В процесі роботи учасники засідання були поділені на три групи, кожна з яких виконувала своє завдання (один з елементів STEM-освіти), а саме:

  1. «Storytelling» – створення героїв казки та її презентація.
  2. «Мистецтво кольору» - вправи на сприйняття кольору: колір та контрасти, зміна кольору в просторі, психоемоційне сприйняття кольору.
  3. «Подарунок на свята» з використанням Lego.

Ковач О.В., вчителька 2 класу, запропонувала колегам сконструювати будинок своєї мрії у 3D (Lego). І як результат – утворилася ціла вулиця неймовірно цікавих будиночків. Вчителька хімії, Качмар І.І., ознайомила присутніх з проектом дослідження опалого листя як одного із джерел енергії.

Дружня, весела, творча атмосфера дозволила ознайомитися із окремими елементами впровадження STEM-освіти в освітній процес та сприяла активному обміну досвідом. Усі учасники педагогічної ради отримали неоціненні враження та емоції.

Звичайно, STEM як напрям в освіті, безперечно, найпрогресивніший. Результативність STEM говорить про те, що його повне введення в освітній простір лише проблема часу. STEM спонукає дитину розвивати свої здібності, а не зазубрювати інформацію. Це технологія практики та досліджень.

За матеріалами сайту Костринського ліцею



« повернутися до списку новин