Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Березневі засідання районних методичних об'єднань

Організовуємо роботу з педагогами!

Традиційні березневі педагогічні зустрічі було проведено 28-29  березня 2018 року із учителями початкових класів, іноземної мови, хімії, біології та географії.

Семінари-практикуми учителів початкових класів

Опановуючи ідеї НУШ

Нова українська школа - це чітко визначений напрям змін, які  ґрунтуються на принципах педагогіки партнерства, позитивної психології та філософії дитиноцентризму. Сьогодні важливо цей напрям зробити зрозумілим. Адже ключовою фігурою у впровадженні оновлених ідей і змісту початкової освіти залишається педагог.

Учителі перших, других та третіх класів закладів загальної середньої освіти району 28-29 березня стали учасниками семінарів-практикумів за темою „Нова українська школа: концепція, освітні стандарти, практична реалізація”. Під час заняття було обговорено шляхи підвищення кваліфікації відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 15.01.2018 №35. Учасники засідань опрацювали теоретичні засади реалізації концепції Нової української школи, цілі і завдання початкової освіти відповідно до нового Державного стандарту.

Педагоги розглянули особливості організації освітнього середовища на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та принципів педагогіки партнерства. У „колі практичних вправ” вони удосконалювали професійні вміння щодо розвитку соціальних навичок молодших школярів.

Ідеї Нової української школи актуальні. Впроваджувати їх, не гаючи часу, необхідно! Перелянути погляди на організацію освітнього простору, планування уроку, засоби навчання, шукати і відкривати нові можливості навчання і виховання молодших школярів – такою є стратегія професійної діяльності учителів початкових класів району.

Семінар-практикум вчителів іноземної мови, які навчатимуть першокласників у 2018/2019 навчальному році

Підготовка до роботи у Новій українській школі

Поряд з основним вчителем у початкових класах працюють інші фахівці. Зокрема, це вчителі іноземної мови. Важливою складовою їхньої професійної діяльності є розуміння того, як вчаться діти в початковій школі, їхні стилі навчання і мотивація. Це зумовлює ступінь успіху уроку іноземної мови.

Учителі англійської та німецької мов закладів загальної середньої освіти району 29.03.2018 року взяли участь у семінарських заняттях, щоб виробити розуміння вимог, за якими необхідно працювати з дітьми в Новій українській школі. Педагоги вивчали основні положення Концепції Нової української школи. У полі зору були  мета іншомовної освіти та вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти відповідно Державного стандарту початкової освіти.

Як працювати в парах, у групах, які ігри, пісні, техніки і прийоми використовувати в навчанні дітей початкової школи, щоб діти могли спілкуватися іноземною мовою і в них завжди було бажання вчитися.

Засідання районного методичного об'єднання вчителів хімії "Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії"

Використання різноманітних освітніх технологій допомагає вчителю підвищити мотивацію учнів, більш раціонально побудувати процес навчання й таким чином досягти більш гарантованих результатів педагогічної діяльності. Це й зумовлює необхідність для вчителя самому постійно вчитись, творити й розвиватись. Головним у навчальному процесі стає переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю. Однією з таких технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення.

29 березня 2018 року відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів хімії «Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії». Під керівництвом голови методичного об’єднання, учителя хімії Костринської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Качмар І.І., учасники семінару розглянули модель уроку хімії в технології розвитку критичного мислення та  опановували методи і прийоми технології розвитку критичного мислення. Учитель Великоберезнянської гімназії Герзанич О.М. презентувала з досвіду роботи «Творчі пошуки і здобутки», де вказала на основні характеристики, методи розвитку критичного мислення та розкрила прийоми технології розвитку критичного мислення. З метою практичного застосування ТРКМ вчителями хімії Кищак В.В. Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вагулич І.І. Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кость І. М. Мирчанської ЗОШ І-ІІ ступенів, Змикало М.М. Стричавської ЗОШ І-ІІ ступенів, Дзямба Н.В. Розтоцькопастільської ЗОШ І-ІІ ступенів були презентовані уроки на тему: „Оксиген. Кисень”. На семінарі було представлено багато матеріалів, які учителі сформували у папку, створюючи для себе посібник вправ.

Матеріали учителя хімії Костринської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Качмар І.І.

Засідання районного методичного об'єднання вчителів географії "Розвиток критичного мислення на уроках географії"

Засідання районного методичного об’єднання вчителів географії «Розвиток критичного мислення на уроках географії» відбулося 30 березня 2018 року. Вчителі географії на семінарі-практикумі мали можливість підвищити свій професійний рівень шляхом опанування технології критичного мислення.

Методист Сег С.Л. ознайомила учасників семінару з базовими поняттями технології розвитку в учнів критичного мислення. Прийоми і методи формування критичного мислення учнів у шкільній географії розкрила присутнім голова методичного об’єднання вчителів географії Митро Л.М. Вчитель Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ганчак О.М. показав способи формування в учнів умінь шукати та критично опрацьовувати (аналізувати) інформацію, виділяти в ній головне, доводити правильність рішень.

Вчителі отримали завдання самостійно опрацювати основні методи та прийоми технології критичного мислення для практичного впровадження їх в навчальний процес.

Засідання районного методичного об'єднання вчителів біології "Методика розвитку критичного мислення на уроках біології"

30 березня 2018 року в рамках засідання районного методичного об’єднання вчителів біології був проведений практичний тренінг з методики розвитку критичного мислення на уроках біології.

Методист методичного кабінету Сег С.Л. звернула увагу учасників засідання на принципи побудови системи навчання біології на засадах компетентнісного підходу, на удосконалення професійної компетентності учителів біології. Голова районного методичного об’єднання вчителів біології Рогач М.В. наголосила на пріоритети упровадження технології розвитку критичного мислення учнів на уроках біології та роль педагога, який має виступати організатором самостійної активної пізнавальної діяльності учнів.

Вчителі фокус-групи, які заздалегідь отримали завдання змоделювати етапи уроку з визначеної теми, провели тренінг з використанням прийомів, методів технології розвитку критичного мислення. Вчителями Корда М.М. Великоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боднар В.М. Мирчанської ЗОШ І-ІІ ступенів, Вейкай Т.В. Солянської ЗОШ І-ІІ ступенів, Планчак М.М. Костринської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів були проведені практичні вправи, кожен підійшов до цього творчо та креативно. Учасники тренінгу отримали корисні для роботи поради та необхідні матеріали.



« повернутися до списку новин