Нова українська школа в дії
Як ефективно використовувати час самим та навчити цьому дітей? Легко та цікаво!
В основі навчання у Новій українській школі – розвиток компетентностей. Впродовж п’ятнадцятого навчального тижня першокласники вивчали значущість чисел у житті людини, планували свій час, подорожували у часі, міркували про своє життя у школі, власні успіхи та досягнення класу.
Стужицька ЗОШ І-ІІ ступенів, вч. Янковська І.І.
„Скільки часу з тих пір минуло…” - чуємо іноді ми у повсякденному житті. Так, час біжить невпинно, а з ним секунди, хвилини, години, тижні, місяці, роки, десятиліття , століття , тисячоліття….. З усіма часовими величинами знайомилися учні 1 класу Стужицької ЗОШ І-ІІ ступенів подорожуючи в часі.
Школярі вчилися:
Розрізняти види годинників
Конструювали годинники з Lego Playbox та дерев’яних паличок
За допомогою часових кубиків вчили часові величини:
Час залишає нам приємні спогади, а в спогадах залишаються і ті моменти, які відбувалися зі школярами впродовж 4 місяців навчання у школі. Учні вирішили зафіксувати все приємне, що відбувалося з ними впродовж навчання, створивши часовий фотоколаж – „100 днів у школі”.
Розглядаючи світлини , всі дивувалися, наскільки час змінив їх…. Тиждень видався цікавим та приніс користь всім!
Костринська ЗОШ І ступеня, вч.Ковач О.В.
Подорожувати в часі учням сподобалось. Проводили гру з мячем „Учора, сьогодні завтра”, вправу „Календар”. Подорожували в країну числ і букв, досліджували значення букв у слові,у вправі „Знайди і рофарбуй”, згадували вивчені букви. Досліджували чому апельсин не тоне? Спостерігали які зміни відбулися у живому куточку рослин за тиждень.
Ставненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вч. Гребінь Н.П.
Наша «Машина часу» несе нас у майбутнє
Миколайчику, прийди!!!
Вишківська ЗОШ І-ІІ ступенів, вч.Баран О.Д.
Гра „Юні дослідники”. Проводячи досліди, діти висловлювали свої припущення, ідеї і дійшли висновку, що повітря тримає апельсин на поверхні води.
Розтоцько-Пастільська ЗОШ І-ІІ ступенів, вч. Веселовська М.І.
Що чекає нас попереду і чи можна зазирнути в минуле? Людині завжди хотілося знати відповідь на це питання, тому над проблемою подорожей у часі люди розмірковують вже багато років. За весь цей час стало відомо дещо більше про про природу часу, але працюючу модель машини часу, поки що, ніхто так і не бачив. Та незважаючи на це маленьким першокласникам все ж вдалося подорожувати на цьому навчальному тижні, який став для них не менш захоплюючим та пізнавальним. Побувавши на машині часу спочатку у минулому, а згодом і в майбутньому, діти здобували нові знання разом з улюбленими героями мультфільмів.
1-В клас, Великоберезнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вч. Мушак М.Ю.
Лютянська ЗОШ І -ІІІ ступенів,вч. Каменца Н.І.
Малоберезнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вч. Гонда М.Ю.
В рамках цього тижня діти вчилися спостерігати за навколишнім світом, помічати незвичайне у звичайному, пізнавати світ. Учні дали відповіді на питання: «Що таке календар?», «Чому сніжинки шестикутні?», «Чи можна мандрувати на шкірці апельсина?».
Лютянська ЗОШ І-ІІ ступенів, вч. Каменца М.П.
Діти - це маленькі дорослі. Коли, як не в початковій школі, навчитися планувати свій день? Першачки вчилися визначати,що потрібно зробити в першу чергу, а що потім.Діти виконували вправу "Чарівний годинник", створили власноруч годинник часу. Було весело.
Загорбська ЗОШ І ступеня, вч.Янковська Г.В.
Ранкова зустріч присвячена обговоренню «чарівної» ночі, коли приходив Миколай. Сьогодні на вулиці морозно, але нас зігріває добре серце Миколая. Стараємось і ми бути завжди: Добросердечними, Доброчесними, Добропорядними, Доброзичливими, Добросовісними. Діти за бажанням розповідають про родинні традиції цього дня, читають вірші, співають пісні.
Тихівська ЗОШ І-ІІ ступенів, вч.Ванек Г.В.
Учням вдалося дослідити таке проблемне питання „Чому люди дарують подарунки?”. Першокласники вчилися добирати, виготовляти подарунки,дарувати і приймати їх. Діти вдосконалювали уміння розповідати про власні враження, висловлювати думки про побачене чи почуте.
Стужицька ЗОШ І ступеня, вч. Васильняк Г.М.
Що таке час? Як його виміряти? З чого складається рік? Навіщо потрібен календар? На ці та інші запитання першачки дізнавалися відповіді протягом п’ятнадцятого навчального тижня, який присвячений подорожі у часі. Школярі знають назви днів тижня, навчилися користуватись календарем і аналізувати зміни у природі. Діти подумки мандрували у часі на уявній „машині часу”. А також подорожували на шкірці з апельсина. Проводили з нею досліди.
Великоберезнянська гімназія, 1-Б клас, вч. Кіндрат Л.І.
Новий тиждень приніс дітям багато відкриттів. Разом ми дізнавалися, що таке час і як його вимірюють, якими годинниками користувалися в давнину, створювали моделі власних, училися користуватися календарем та аналізувати зміни в природі. Тривала робота й у «Веселій лабораторії». Учні з’ясовували, чи можна попливти морем на шкірці апельсина, яку користь приносить нам цей фрукт. А на завершення виготовили чудові та запашні прикраси для новорічної ялинки.
Великоберезнянська гімназія, 1-а клас, вч. Рущак М.М.
Подорожувати в часі – мрія багатьох – і дорослих, і малят. І хай як би не були розвинені сучасні технології, людству, на жаль, такі мандрівки ще не доступні. Але не Новій українській школі. 15 тиждень (котрий, до речі, й називався «Подорожуємо в часі») навчання приніс першачкам багато позитивних емоцій. Малята вивчали назви пір року, місяців, днів тижня. Та найголовніше – здійснили справжню подорож у часі на, хай і імпровізованій, та все-таки «машині часу» в недавнє минуле, згадували, чого досягли протягом навчання в гімназії, малювали ілюстрації до кожного тижня. Учні заодно відвідали країну чисел та слів, «мандрували морем» на шкірці апельсина, дізналися про його корисні властивості та спробували себе у ролі винахідників, провівши дослід у «Цитрусовій лабораторії». Цікавими виявилися завдання з мнемотаблицями, за якими учні визначали істотні ознаки кожної пори року. Не менш цікавою була і «Ялинка бажань». Діти прикрашали її незвичними прикрасами зі своїми побажаннями.Тиждень співпав із чудовим святом і дорослих, і малих – Днем Святого Миколая.