Осінні канікули – час фахового удосконалення
В об’єктиві професійної уваги - новації Нової української школи!
Для підвищення ефективності навчання необхідне освоєння сучасних форм організації навчального процесу. Впровадження інноваційних технологій продиктовано реаліями життя, особливостями зростання і розвитку сучасної дитини. Новітні педагогічні методики дозволяють підвищити в учнів мотивацію до навчання, зробити урок яскравим, цікавим і результативним.
Впродовж тижня осінніх канікул для педагогів району були організовані різні форми методичної роботи. Учителі засвоювали різні підходи до організації самостійної і колективної діяльності, роботи у парах і групах, на експертних майданчиках. В об’єктиві професійної уваги - методи, прийоми і засоби запровадження оновлених навчальних програм, новації Нової української школи.
- Заступники директорів з виховної роботи взяли участь у методичному коучингу „Нова школа – простір нових можливостей: особливості організаційного та методичного супроводу виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р., де опрацьовано проблему використання кейс-технологій в організації методичної роботи сучасного освітнього закладу.
- Учителі початкових класів опрацьовували експериментальні матеріали для пілотних шкіл, що вже впроваджують концепцію Нової української школи, з тим щоб вибудовувати освітній процес на основі новітніх методичних орієнтирів. Вивчалися питання створення нового освітнього середовища, інтеграції навчання.
- Учителі іноземної мови, вивчаючи теорію таксономії Б.Блума, шукали методичні відповіді на проблемні запитання: які цілі й конкретні завдання ставити перед собою перед тим, як увійти в клас? як вони пов'язані між собою? як перевірити, чи досягнуто поставлених цілей?
- Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури провели практикум із застосування ефективних методик інтерпретації художнього тексту та структурування знань ( метод « шести капелюхів», ментальні карти тощо).
- Учителі історії та правознавства у форматі квесту актуалізували та поглибили знання на тему «Як приручити інтеракцію: методи колективної взаємодії» (за матеріалами освітньої платформи з розвитку критичного мислення «КритМислОП»).
- Учителі інформатики опрацювали навички роботи з програмами зі створення ментальних карт.
- Учителі фізики через методичну форму воркшоп опрацювали проблему використання технології розвитку критичного мислення на уроках.
- Учителі біології, хімії ознайомилися з досвідом роботи учителя хімії Качмар І.І. та стали учасниками майстер-класу з використання задач на уроках хімії щодо формування ключових предметних комптенцій.
- Учителі основ здоров’я стали учасником тренінгового заняття «Вчимося жити разом». Формування соціальних навичок»
- Шкільні бібліотекарі через інтерактивні вправи опановували сучасні підходи щодо реалізації здоров’язбережувальної функції школи.