Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Учителі математики району опрацювали проблему інтегрованих уроків, які є особливою формою наскрізного STEM-навчання

 12 лютого 2020 року на базі Великоберезнянської гімназії відбувся семінар-практикум для вчителів математики з проблеми: «Діяльнісний підхід у навчанні на уроках математики».

Методист методичного кабінету Сег С.Л. відкрила семінар-практикум та обґрунтувала актуальність і перспективність вибраної проблеми. Звернула увагу присутніх на організацію інтегрованих уроків, які є особливою формою наскрізного STEM-навчання, сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до життєвих питань, що дозволять розв’язувати реальні практичні потреби.

Педагоги взяли участь у майстер-класах вчителів математики: Шоляк О.М. (Стужицька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів), Ступак О.В., Костелей Є.І. (Костринський ліцей), Циганин О.І. (Жорнавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів). Проведені майстер-класи були змістовними, насиченими різноманітними формами та методами роботи.

Власний досвід педагогічної діяльності з використанням різних методів та прийомів ТРКМ представила учитель математики Вишківської гімназії Шелемончак О.В.

З презентацією запровадження інноваційних технологій навчання на уроках математики перед учасниками семінару виступила учитель Лютянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Яцьків М.М.

Учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної проблеми, відмітили високий рівень та практичну направленість заходу.



« повернутися до списку новин