Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

З 25 березня 2020 року стартують дистанційно засідання районних методичних об’єднань.

Шановні колеги!

Запропонований формат навчання спрямований на вдосконалення фахової майстерності та допомогу у методиці викладання навчальних предметів. Передбачається, що інтерактивна самоосвіта стане ефективним способом обміну досвідом роботи, взаємозв’язку та відпрацювання навичок медіаграмотності під час дистанційного навчання.

Ви можете опрацювати дистанційні матеріали у будь-який зручний  час! Якщо виникли питання  зверніться за допомогою  до модератора.

Код доступу в Google Сlasroom t4hofnz

Слідкуйте за попоненням матеріалів!

Районне методичне об'єднання Теми матеріалів Модератор
РМО учителів англійської мови Он-лайн ресурси для ефективного навчання/викладання англійської мови Ладані О.В.
РМО учителів німецької мови Он-лайн ресурси для ефективного навчання/викладання німецької мови Ладані О.В.
РМО учителів фізичної культури Методичне забезпечення процесу вивчення гандболу на уроках фізичної культури Шкурда М.І.
РМО учителів фізики Використання принципу BYOD під час вивчення фізики Кваковська І.М.
РМО учителів хімії Новітні підходи у вивченні хімії: метод проєктів Кваковська І.М.
РМО учителів суспільних предметів Інформаційно-медійна грамотність: формування навичок критичного сприйняття інформації Савко О.В.
РМО учителів географії Впровадженн STEM-освіти на уроках географії  Решетовська С.М.
РМО шкільних бібліотекарів Віртуальні виставки як механізм популяризації активної читацької діяльності Шкурда М.І.
РМО вихователів групи продовженого дня Освітні стратегії Нової української школи у роботі
вихователя групи продовженого дня. Роль педагога як керівника освітнього процесу
Ладані О.В.
РМО учителів зарубіжної літератури Посилання на веб-квест  Ладані О.В.
РМО учителів початкових класів та вихователів ЗДО Упровадження елементів STEM-(чи STREAM) освіти для дошкільнят та молодших школярів Ладані О.В.
РМО працівників психологічної служби Психологічний супровід освітнього процесу в умовах карантину Савко О.В.
РМО учителів інформатики 

CLASSTIME: оптимізація уроків та економія часу під  час оцінювання, аналітики. Додаткові інтерактивність та співпраця в класі

Каганець Н.О.
РМО учителів предмета "Основи здоров'я" Практичне використання інтерактивних методів навчання Кваковська І.М.
РМО учителів української мови та літератури Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення. Інноваційне наповнення сучасних уроків української мови та літератури Шкурда М.І.
РМО учителів математики Як підготувати матеріали для дистанційного навчання з математики? Сег С.Л.
Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи Навчання під час карантину Савко О.В.
РМО учителів математики Шість плюсів Google Clasroom! Що таке МійКлас? Математика в YouTebe Сег С.Л.
Семінар-практикум педагогів, які забезпечують інклюзивне навчання

Методичні рекомендації для педагогічних працівників
щодо організації навчання учнів з особливими освітніми
потребами на період тимчасового призупинення освітньогопроцесу

Савко О.В.
РМО учителів художньо-естетичного циклу

Як здійснювати дистанційне навчання Мистецтву під час карантину?

Савко О.В.

 Для користування ресурсом додатково ознайомтеся з матеріалами за посиланням. 

 



« повернутися до списку новин