Шановні колеги!
Запропонований формат навчання спрямований на вдосконалення фахової майстерності та допомогу у методиці викладання навчальних предметів. Передбачається, що інтерактивна самоосвіта стане ефективним способом обміну досвідом роботи, взаємозв’язку та відпрацювання навичок медіаграмотності під час дистанційного навчання.
Ви можете опрацювати дистанційні матеріали у будь-який зручний час! Якщо виникли питання зверніться за допомогою до модератора.
Код доступу в Google Сlasroom t4hofnz
Слідкуйте за попоненням матеріалів!
Районне методичне об'єднання |
Теми матеріалів |
Модератор |
РМО учителів англійської мови |
Он-лайн ресурси для ефективного навчання/викладання англійської мови |
Ладані О.В. |
РМО учителів німецької мови |
Он-лайн ресурси для ефективного навчання/викладання німецької мови |
Ладані О.В. |
РМО учителів фізичної культури |
Методичне забезпечення процесу вивчення гандболу на уроках фізичної культури |
Шкурда М.І. |
РМО учителів фізики |
Використання принципу BYOD під час вивчення фізики |
Кваковська І.М. |
РМО учителів хімії |
Новітні підходи у вивченні хімії: метод проєктів |
Кваковська І.М. |
РМО учителів суспільних предметів |
Інформаційно-медійна грамотність: формування навичок критичного сприйняття інформації |
Савко О.В. |
РМО учителів географії |
Впровадженн STEM-освіти на уроках географії |
Решетовська С.М. |
РМО шкільних бібліотекарів |
Віртуальні виставки як механізм популяризації активної читацької діяльності |
Шкурда М.І. |
РМО вихователів групи продовженого дня |
Освітні стратегії Нової української школи у роботі
вихователя групи продовженого дня. Роль педагога як керівника освітнього процесу |
Ладані О.В. |
РМО учителів зарубіжної літератури |
Посилання на веб-квест  |
Ладані О.В. |
РМО учителів початкових класів та вихователів ЗДО |
Упровадження елементів STEM-(чи STREAM) освіти для дошкільнят та молодших школярів |
Ладані О.В. |
РМО працівників психологічної служби |
Психологічний супровід освітнього процесу в умовах карантину |
Савко О.В. |
РМО учителів інформатики |
CLASSTIME: оптимізація уроків та економія часу під час оцінювання, аналітики. Додаткові інтерактивність та співпраця в класі
|
Каганець Н.О. |
РМО учителів предмета "Основи здоров'я" |
Практичне використання інтерактивних методів навчання |
Кваковська І.М. |
РМО учителів української мови та літератури |
Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення. Інноваційне наповнення сучасних уроків української мови та літератури |
Шкурда М.І. |
РМО учителів математики |
Як підготувати матеріали для дистанційного навчання з математики? |
Сег С.Л. |
Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи |
Навчання під час карантину |
Савко О.В. |
РМО учителів математики |
Шість плюсів Google Clasroom! Що таке МійКлас? Математика в YouTebe |
Сег С.Л. |
Семінар-практикум педагогів, які забезпечують інклюзивне навчання |
Методичні рекомендації для педагогічних працівників
щодо організації навчання учнів з особливими освітніми
потребами на період тимчасового призупинення освітньогопроцесу
|
Савко О.В. |
РМО учителів художньо-естетичного циклу |
Як здійснювати дистанційне навчання Мистецтву під час карантину?
|
Савко О.В. |
Для користування ресурсом додатково ознайомтеся з матеріалами за посиланням.
« повернутися до списку новин