Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Індивідуалізація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами

 Фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру проведено семінар-практикум

Фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру на базі Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, 29 січня 2019 року, проведено семінар-практикум «Індивідуалізація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами» для педагогів-членів команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та батьків.

Основним напрямом роботи семінару було визначення конкретних навчальних стратегій  і підходів до навчання та розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Директор центру Мокрянин А.Є. закцентувала увагу учасників семінару-практикуму на розумінні таких термінів, як: індивідуалізація навчання, адаптація, модифікація, моніторинг та реалізація навчальних цілей. Присутнім було запропоновано проаналізувати відмінності адаптацій та модифікацій навчальної діяльності.

Практичний психолог ІРЦ Чех Л.Є. надала методичні рекомендації педагогам для роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання та презентувала батькам буклети з рекомендаціями для них.

Савка О.Ю., вчитель-реабілітолог  центру, звернула увагу на дрібну моторику як важливий засіб для розвитку інтелекту мовлення, уваги, логіки та мислення. Вчителям та батькам були запропоновані практичні вправи та завдання для розвитку дрібної моторики кистей та пальчиків рук, які вони можуть використовувати у заняттях з дітьми.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Малоберезнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Варга О.В., як голова команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, проаналізувала виконання індивідуальної програми розвитку дітей, звернула увагу на динаміку розвитку дітей з ООП за І семестр. Педагоги обмінялися результатами спостережень та інформацією про труднощі з якими стикалися учні, їх сильними сторонами.

Вчитель образотворчого мистецтва Ігнатова М.П. звернула увагу присутніх на доцільність використання нетрадиційних технік та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Батьки учнів взяли активну участь в обговоренні зазначених питань, висловили власні побажання та надали дієві пропозиції щодо виховання та навчання дітей в умовах інклюзії.

 

 

 



« повернутися до списку новин