Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Створюємо інклюзивний освітній простір

15 листопада на базі ІРЦ пройшов методичний захід з проблеми: «Ефективність корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами»

В Інклюзивно-ресурсному центрі Великоберезнянської районної ради 15 листопада 2019 року відбувся круглий стіл з елементами тренінгу для асистентів учителів, асистентів вихователів та корекційних педагогів району на тему: „Ефективність корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами”.

Директор центру, Мокрянин А.Є., ознайомила присутніх з програмою роботи круглого столу та напрямами корекційної роботи, яку проводять фахівці установи, наголосивши, що основним принципом корекційної роботи має стати гасло „Граючись – навчаємось”.

Практичний психолог ІРЦ, Чех Л.Ю., розповіла про цілі та завдання корекційно-розвиткових занять. Педагог наголосила, що надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг дітям з особливими освітніми потребами – одне із основних завдання інклюзивно-ресурсного центру та є комплексною системою заходів супроводу таких дітей.

Українець О. В., практичний психолог установи, розповіла про використання дидактичних матеріалів у ході проведення корекційно-розвиткових занять. Вона акцентувала увагу присутніх на особливостях своєї роботи, детально зупинилася на кількох видах арт-терапії, запропонувала педагогам долучитися до серії вправ з кінетичним піском, відчути себе дітьми.

Савка О.Ю., вчитель-реабілітолог закладу, познайомила присутніх з особливостями корекційно-розвиткових занять з лікувальної фізкультури. З великим інтересом колеги переглянули презентацію про кінезіологію та деякі вправи, які із задоволенням та особливими емоціями виконували під керівництвом педагога.

Особливо цікаво та жваво пройшов обмін враженнями та досвідом роботи. Вчитель-логопед Мокрянин А.М., вчитель-дефектолог Попадинець Н.Ю., практичний психолог Корябкіна М.М. поділилися власними цікавими напрацюваннями, матеріалами, вправами, які були сприйняті з великим інтересом. Кожен учасник круглого столу мав змогу задати питання колегам, поділитися цікавими ідеями та поділитися своїм досвідом роботи у цій сфері.

Підсумки круглого столу підвела методист методкабінету Великоберезнянської РДА, Плакош М.І., яка звернула увагу на необхідність ведення обов’язкової документації асистентами вчителя та асистентами вихователя закладів загальної середньої та дошкільної освіти, сумлінного виконання своїх посадових обов’язків та висловила всім подяку за активну участь.



« повернутися до списку новин