Новини Інклюзивно-ресурсного центру
З початком нового навчального 2019/2020 року продовжилася співпраця Великоберезнянського інклюзивно-ресурсного центру із закладами дошкільної освіти
Інклюзивне навчання є одним із основних напрямів реформування системи освіти в багатьох країнах світу, мета якого – реалізація права на освіту осіб з основними освітніми потребами без дискримінації.
Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей у тому числі дітей з особливими освітніми потребами. Соціалізація дітей з ООП – надважливе завдання, яке потребує вирішення вже в дуже малому віці. З початком нового навчального 2019-2020 року продовжилася співпраця Великоберезнянського інклюзивно-ресурсного центру із закладами дошкільної освіти Великого Березного. На базі ЗДО «Берізка» та «Веснянка» надаються послуги дітям з особливими освітніми потребами фахівцями центру. За кожним закладом дошкільної освіти закріплені психологи ІРЦ – Чех Л.Ю. та Українець О.В. та вчитель-реабілітолог – Савка О.Ю.
Психологічна підтримка – один з найважливіших факторів у роботі з дітьми. Практичні психологи проводять корекційно-розвиткові заняття. Мета цих занять: розвиток пізнавальних процесів; формування комунікативних навичок і умінь; виховання моральних якостей. Практичний психолог зосереджує свою роботу на позитивних сторонах особистості дитини, дозволяє їм підвищити самооцінку, повірити в себе, уникнути помилок і невдач.
Заняття вчителя-реабілітолога передбачають застосування з лікувальною і профілактичною метою фізичних вправ і природних факторів у комплексному процесі формування, відновлення здоров'я, фізичного стану та працездатності дітей з особливими потребами.
Корекційно-розвиткові послуги фахівців ІРЦ спрямовані на соціалізацію дітей з ООП, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій.