Участь у відкритій управлінській студії з питань дошкільної освіти
Завершився обласний конкурс на кращий дошкільний навчальний заклад
Цьогоріч конкурс проводився на виконання Програми розвитку освіти Закарпаття на 2013-2022 роки, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 16.11.2012 № 544 (зі змінами від 30.11.2017), відповідно до Примірного положення про проведення конкурсу „Кращий заклад дошкільної освіти”, затвердженого наказом департаменту освіти і науки облдержадміністрації 23.04.2019 № 127 „Про проведення в області конкурсу „Кращий заклад дошкільної освіти” у 2019 році”.
У межах конкурсу розглядалася освітньо-виховна робота дошкільного закладу, яка спрямована на формування позитивного іміджу закладу з питань всебічного розвитку дитини та реалізації особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти.
За результатами проведення конкурсу в районі участь в обласному етапі конкурсу взяли два заклади: Жорнавський заклад дошкільної освіти загального розвитку (у номінації „Заклад дошкільної освіти сільської місцевості” та дошкільний навчальний заклад №2 смт Великий Березний ( у номінації „Міський заклад дошкільної освіти”).
За підсумками вивчення наданих матеріалів та ознайомлення з роботою закладів дошкільної освіти 17 вересня, під час проведення відкритої управлінської студії з питань дошкільної освіти, присвяченої Всеукраїнському дню дошкілля, відбулося нагородження переможців у кожній із номінацій.
Дошкільний заклад с.Жорнава справедливо виборов ІІ місце у номінації серед закладів сільської місцевості. Колектив дитсадка нагороджено премією в сумі 40 тис.грн.
За участь в обласному етапі Конкурсі колектив дошкільного навчального закладу №2 смт Великий Березний нагороджено премією в сумі 10 тис. грн.
Участь в управлінській студії взяли начальник та відповідальні працівники відділу освіти, директори та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти району.
Під час роботи студії розглядалися актуальні питання розвитку дошкільної освіти в області. Зокрема, дотримання нормативно-правових документів з дошкільної освіти, організації роботи з професійного удосконалення педагогів в умовах модернізації освіти, впровадження інклюзивного навчання, організація харчування, створення безпечного освітнього простору, реалізація наступності між дошкільною та початковою освітою.