Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

Зимовий методичний інтенсив

 Практикум для вихователів ГПД

Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.

Виховний простір ГПД – це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Головне завдання педагога – створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей.

09 січня 2020 року відбувся практикум вихователів групи продовженого. У полі зору учасників опинилися питання формування безпечного освітнього середовища та дотримання нормативно-правових вимог, пов’язаних з організаційними та режимними моментами планування роботи вихователів.

Методист МК зробила спробу підвищити рівень компетентності вихователів щодо профілактики булінгу в освітньому просторі, ознайомила із досвідом попередження і подолання булінгу.  Варто констатувати, що однією з ефективних умов організації роботи ГПД є формування безпечного освітнього середовища та конструювання  відповідно до вимог стратегічних рішень щодо профілактики булінгу в шкільному середовищі, у тому числі і в умовах ГПД.

Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим. Про цей аспект роботи педагогів в умовах ГПД наголосила голова методичного кластеру з виховної роботи заступник директора з навчально-виховної роботи Забрідської ЗОШ І-ІІІ ступенів.  Керівник наголосила, що від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Засідання пройшло в творчій, психологічно комфортній атмосфері.

 



« повернутися до списку новин