Тема дня: дистанційні TECHNOлогії трудового навчання! Досвідом ділиться Кушнір В.І., учитель трудового навчання Забрідської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Проєкт з трудового навчання: "Виготовлення головоломки з дроту"
Дистанційне навчання включає в себе сучасні форми і методи конструювання та відображення змісту навчання, елементи модульного і комп’ютерного навчання, теорії та практики, самостійної роботи учнів, застосування у навчанні сучасних інформаційних технологій, комп'ютерів, телекомунікацій і являє собою цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії учнів і викладачів-модераторів.
Щоб учні та батьки працювали ефективно в умовах дистанційного навчання, учителю надважливо пам'ятати, що психологічна рівновага, позитивне ставлення та індивідуальний підхід є значно важливішими, ніж оцінювання і повне виконання програми. Навчальний предмет «Трудове навчання/Технології», за правильної роботи з боку вчителя, неодмінно допоможе організувати дозвілля у родинах, підтримувати затишок у домі, щодня отримувати позитивні емоції від виконання звичних справ.
Тож як ефективно організувати викладання трудового навчання і технологій під час дистанційного навчання? Які проєкти обрати для виготовлення? Продовжувати виконання розпочатих виробів чи почати реалізовувати інші ідеї? Досвідом ділиться Кушнір В.І., учитель трудового навчання Забрідської ЗОШ І-ІІ ступенів. Учитель презентує проєкт з трудового навчання (хлопці): "Виготовлення головоломки з дроту".
Матеріали доступні Google Сlassroom. Код доступу в Google Сlassroom hztjhi6