Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

21 листопада в Україні відзначатиметься День Гідності та Свободи

Добірка вправ з посібників Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини серії "Живемо в демократії" 

Для розвитку ціннісного ставлення учнів до людської гідності та прав людини команда #DOCCU підготувала добірку вправ з посібників Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини серії «Живемо в демократії" .
Посібники перекладені та адаптовані експертами швейцарсько-українського проекту DOCCU і схвалені Міністерство освіти і науки України для використання в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти.

Тож, якщо Ви прагнете, аби ваші учні усвідомили природу прав людини, поглибили свої знання стосовно міжнародного визнання прав людини та розвинули здатність розпізнавати порушення прав людини, переходьте за посиланнями, завантажуйте матеріали та не забудьте поділитися ними з друзями й колегами!
???? БАЖАННЯ ТА ПОТРЕБИ: ЩО ДЛЯ МЕНЕ ВАЖЛИВО? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/volu…/unit-8/lesson-1/
???? Учні дізнаються про потреби, які гарантовані людині суспільством та державою. Вони зможуть навчитися розрізняти речі, об’єкти та ідеї, яких вони потребують як особистості, а також зможуть подискутувати щодо того, які потреби має задовільнити людина для її гідного життя

???? ПРАВА ЛЮДИНИ: ПРО ЩО ВОНИ ГОВОРЯТЬ? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/volu…/unit-8/lesson-2/
???? Учні дізнаються історію виникнення прав людини та навчаться класифікувати власні потреби відносно статтей Конвенції Прав людини

???? ДОСЛІДЖЕННЯ: ЩО ДУМАЮТЬ ТА ЗНАЮТЬ ЛЮДИ НАВКОЛО НАС? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/volu…/unit-8/lesson-3/
???? Чудова можливість для учнів поглибити свій досвід через інтерв’ювання дорослих щодо їх ставлень та знань про права людини. Вони відзначають те, наскільки по-різному можуть розумітися права людини

???? ПРАВА ЛЮДИНИ ДІЮТЬ?! ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/volu…/unit-8/lesson-4/
???? Приклад дослідження ставлення, знання та впровадження прав людини. Учні зможуть дізнатися про різні судження про права людини та сформулювати власні розуміння того, навіщо вони потрібні

???? ЧИ Я МАЮ ПРАВО ЯК ЛЮДИНА НА ВСЕ, ЧОГО Я БАЖАЮ? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/part…/unit-5/lesson-1/
???? Учні поглиблять розуміння того, що важливо розрізняти поняття «бажання» та «базові потреби». Також вони усвідомлять, що базові потреби людини мають бути задоволені для гідного життя і можуть бути розглянуті як основа, на якій грунтуються права людини і громадянина

???? ЯКІ ПРАВА ЛЮДИНИ ТУТ ПОРУШЕНІ? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/part…/unit-5/lesson-2/
???? Переглядаючи реальні випадки з минулого та сьогодення, учні отримають чітке уявлення про те, що таке права людини, а також навчаться визначати їх порушення

???? ЧИ МОЖУТЬ ІСНУВАТИ ПРАВА ЛЮДИНИ БЕЗ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/part…/unit-5/lesson-3/
???? Учні віднайдуть способи, у які вони можуть захищати права людини. Вони спробують визначити зв'язок прав людини з відповідальністю – відповідальністю держави та інституцій, а також з їх власною моральною відповідальністю

???? ЩО ТАКЕ ПРАВО? ЯКИМИ МАЮТЬ БУТИ ПРАВА КОЖНОЇ ЛЮДИНИ? ????
https://www.living-democracy.com.ua/…/part…/unit-5/lesson-4/
???? Учні вивчать міжнародно визнані права людини як динамічне поняття, тобто поняття, що постійно розвивається. А запропонований опитувальник із прав людини допоможе учням уникати неправильних тлумачень рамок прав людини.

#madewithswitzerland

????????????????????????????????????????????????
За підтримки #SDC #IPE #PHZH

PHZH Pädagogische Hochschule Zürich
@PHZH International Projects in Education - IPE
Embassy of Switzerland in Ukraine / Посольство Швейцарії в Україні

#LivDe #ОДГ #ОПЛ #EDC #HRE



« повернутися до списку новин