Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

21 травня 2019 року на базі Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся воркшоп „Нова українська школа: перші кроки, перші підсумки” - спільний методичний захід вчителів 1 класів та директорів закладів загальної середньої осві

 На одному освітньому майданчику вчителі 1 класів та директори шкіл

Місія сучасного вчителя і школи - навчити дітей бути гнучкими у змінах, що відбуваються дуже швидко. Також - легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Завдання вчителя - не просто передавати знання, а  через діяльнісний підхід, зв’язок із повсякденним життям викликати інтерес до знань. Адже абстрактну інформацію сьогодні  може загуглити  навіть молодший школяр. Тому це спонукає педагога до постійного професійного навчання.

21 травня 2019 року на базі Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся воркшоп „Нова українська школа: перші кроки, перші підсумки” - спільний методичний захід вчителів 1 класів та директорів закладів загальної середньої освіти району. Головна мета цього зібрання - згуртування педагогічної спільноти завдяки ефективній взаємодії, обговоренню трендів освіти і актуальних питань освітнього процесу, спільного проектування  розвитку шкіл як  місця комфортного і успішного навчання дітей.

У форматі „робочої майстерні” учителі 1 класів Нової української школи провели майстер-класи за навчальними предметами „Українська мова”, „Математика”, „Я досліджую світ”. Педагоги, заздалегідь об’єднавшись у команди за територіальним принципом, обмінювалися досвідом роботи, набутим впродовж року. Під час майстер-класів вони у команді презентували творчі підходи до використання новітніх методик, запропонованих в рамках упровадження Концепції „Нова українська школа” та Державного стандарту початкової освіти. Зокрема, це застосування методики „Шість цеглинок”, прийомів розвитку критичного мислення, проведення дослідів та експериментів, способів мотивації та розвитку інтересу до навчання. Педагоги представили роботу з сучасними дидактичними інструментами, а також наочні демонстраційні матеріали та тренажери, виготовлені власноруч. Вчителі Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  Мешко Л.М., Подвайцатник Н.М., Мушак М.Ю. презентували роботу з упровадження Державного стандарту початкової освіти зі своїми учнями, обравши нетрадиційну форму свята Букваря. Учасники „робочої майстерні” мали змогу побачити, як учні набували компетентності, навички під час ранкових зустрічей,  через застосування методичних систем „Шість цеглинок”„ Щоденні 5” на уроках  української мови, „Щоденні 3” на уроках математики, прийому „Шість капелюхів”. І водночас спостерігати перші результати: першокласники, представники нового покоління, показали, що вони вміють бути самостійними, комунікабельними, мають різносторонній багаж знань, вони – спільнота, ще маленьких, але перспективних українців.

В теоретичній частині  воркшопу  виступила Я. Бланяр, директор Великоберезнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка презентувала роботу початкової школи закладу.

Начальник відділу освіти В.Ладані проаналізував матеріально- технічне забезпечення Нової української школи у закладах загальної середньої освіти району та проінформував про заходи, що здійснюються по оснащенню освітнього середовища у школах району по підготовці до роботи у 2019-2020 навчальному році. Зокрема, йшлося про придбання сучасних меблів та дидактичних засобів, обладнання робочих місць учителів комп’ютерною технікою, а також про створення комфортних і безпечних умов навчання: облаштування внутрішніх вбиралень, капітальні ремонти по заміні вікон тощо.

На етапі „Рефлексія” команди вчителів та групи директорів шкіл об’єдналися для того, щоб обговорити найпродуктивніші новації  та виробити пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу Нової української школи в закладах загальної середньої освіти району, конкретні практичні дії в інтересах конкретної дитини.

Слова дня „Дитина”, „Школа”, „Родина” стали не тільки „ниткою” для роботи впродовж дня, вони спонукають до діалогу, взаємодії, партнерства. Педагоги продемонстрували здатність йти в ногу з часом і зростати у своїй професії. Керівники шкіл отримали змогу глибше пізнати особливості навчання в умовах впровадження Нової української школи. Вони вкотре переконалися,  наскільки важливою є професійна підтримка вчителя, створення умов для фахового зростання педагогів у кожному навчальному закладі, об’єднання щоденних зусиль усіх учасників освітнього процесу.

 

 

 



« повернутися до списку новин