Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації

З досвіду роботи

Учні 9-10 класів Великоберезнянської гімназії долучилися до проведення Міжнародної оліміпади з прав людини

06 квітня 2018 року проведено олімпіаду з прав людини з учнями 9-10 класів Великоберезнянської гімназії. 

Організатором конкурсу є  громадська організація «Світ розвитку суспільства» (м. Ужгород, Україна) у партнерстві з Центром європейської політики (м. Братислава, Словацька Республіка), Національним комітетом ОПЛ (НК ОПЛ) Словаччини у співпраці з UNESCO-кафедрою освіти з прав людини (UNESCO Chair for Human Rights Education) університету Коменського в Братиславі (надалі, UNESCO-кафедра УК) та Гельсінською спілкою з прав людини в Україні.

Мета заходу - зміцнити у шкільному середовищі основи демократії та допомогти учнівській молоді оволодіти спектром компетентностей, необхідних для знання і розуміння сутності та важливості демократії в її національному, європейському, всесвітньому контекстах та активному підході до реалізації, культивуванні та захисті прав людини/дитини.

Дякуємо очільнику громадської  організації  «Світ розвитку суспільства» пані Оксані Іваць за можливість долучитися до конкурсу такого рівня.

  

 


Лідери учнівського самоврядування шкіл району відвідали заняття „Правова освіта як складова життєвого успіху особистості”.

Основна мета заходу – формування позитивної мотивації в учнів старшої школи до здобуття освіти та розкриття змісту дотримання права на освіту в Україні. Зазначимо, що в контексті реалізації Нової української школи, організація умов для наскрізного процесу виховання є одним із провідних завдань кожної школи задля формування випускника-патріота, громадянина з активною позицією. Районна школа лідерів учнівського самоврядування має на меті посприяти формуванню  молодіжної громадянської активності як чинника формування компетентностей для демократичного громадянства.

У невимушеній атмосфері взаєморозуміння та цілісної відкритості старшокласники мали можливість опрацювати низку нормативно-правових документів, які забезпечують право на освіту та визначити роль школи у розвитку та становленні особистості. Важливо, що практичні блоки були спрямовані на розкриття таких тем, як „Освіта та право на освіту”, „Моя школа – територія демократії”, „Право на освіту  мовою документів”, „Формула успіху – відповідальне громадянство”. З учасниками працювали керівник гуртка центру позашкільної роботи з дітьми та юнацтвом Сег С.Ю. та методисти відділу освіти. Наголосимо на тому, що  акумульовані технології роботи з лідерами учнівського самоврядування в районі дозволять вирішувати актуальні проблеми навчального закладу щодо розвитку громадянської позиції старшокласників та забезпечать формування компетентностей для демократичного громадянства.